openPipeline for Maya

About
OpenPipeline is an open source framework for managing animation production data and workflow.
Its first implementation is a MEL-based plug-in for Autodesk Maya that handles specific aspects of production: automatic directory structures, file naming conventions, revision control, and modularity that makes multi-artist workflows possible. Versions for other production applications are on the way.

Open Pipeline: http://openpipeline.cc/

Link from Zeth Willie’s tutorial

Về Truong
CG Artist

Gửi phản hồi

Mời bạn điền thông tin vào ô dưới đây hoặc kích vào một biểu tượng để đăng nhập:

WordPress.com Logo

Bạn đang bình luận bằng tài khoản WordPress.com Log Out / Thay đổi )

Twitter picture

Bạn đang bình luận bằng tài khoản Twitter Log Out / Thay đổi )

Facebook photo

Bạn đang bình luận bằng tài khoản Facebook Log Out / Thay đổi )

Google+ photo

Bạn đang bình luận bằng tài khoản Google+ Log Out / Thay đổi )

Connecting to %s

%d bloggers like this: