“Real Time Polygons vs Processed Polygons”

“To get a good render in Mental Ray you actually have to have MR calculate with roughly the same number of polygons that ZBrush does, assuming no normal map. The difference, though, is that MR takes 5 minutes to render a single frame of what ZBrush renders at 60 frames a second while you continue to sculpt.

Mental Ray = 1 frame every 5 minutes
ZBrush = 1 frame every .016 seconds

Hm… do I get in the Pinto this morning or do I get in the Ferrari? Tough decision…”

Ryan Kingslien

Full article here

Simply true! :)

Về Truong
CG Artist

Gửi phản hồi

Mời bạn điền thông tin vào ô dưới đây hoặc kích vào một biểu tượng để đăng nhập:

WordPress.com Logo

Bạn đang bình luận bằng tài khoản WordPress.com Log Out / Thay đổi )

Twitter picture

Bạn đang bình luận bằng tài khoản Twitter Log Out / Thay đổi )

Facebook photo

Bạn đang bình luận bằng tài khoản Facebook Log Out / Thay đổi )

Google+ photo

Bạn đang bình luận bằng tài khoản Google+ Log Out / Thay đổi )

Connecting to %s

%d bloggers like this: